Madame Julietta!

Witam;)
Dzisiejszy dzień zaliczam do pozytywnych. Pogoda nie najgorsza no i ciekawe zajęcia. Tak jak mówiłam, byłam dziś na zakupach ale niestety z ciuchów nie nabyłam nic, tylko same kosmetyki. Szukałam jakiegoś dobrego eyelinera, ale niestety nie mogłam nic znaleźć. Potem zawitałam do ZOO a następnie mała przejażdżka z dziewczynami nad jeziorko! ;)

Dzisiaj, jak same widzicie opisze bloga dla każdej z nas dobrze znanej Juliett Kuczyńskiej!!

O niej mówi cały świat. Bloggerki, które jej nie znają w ogóle powinny nie ogłaszać tego do wiadomości; Juliett Kuczyńska. Pochodzi ze Złotowa koło piły, ma niespełna 25 lat a już zyskała karierę jakiej można pozazdrościć, obecnie mieszkanka Warszawy. Jej zdjęcia publikował  niemiecki Vogue i japoński NYLON, jako pierwsza i na razie jedyna polka znalazła się na 1 miejscu światowego lookbook`a. Warto wspomnieć także, że jest ona samoukiem i wszystko, co tworzy robi całkiem sama nie dla pieniędzy, lecz daje to nam, czytelnikom. Jej blog powstał 3 lata temu i jest systematycznie odwiedzamy przez wiernych fanów z całego świata. Z jej usług korzystają nawet polskie gwiazdy, np. Doda

Dlaczego pisze akurat o niej? 

Jest dla mnie inspiracja, z resztą nie tylko dla mnie. Pokazuje każdej z nas, jakie możliwości daje świat. Wystarczy się tylko otworzyć!! 

Szczególnie chciałam wam polecić wywiad z Juliettą, który możecie znaleźć TUTAJ!
Możecie dowiedzieć się z niego wiele o najsłynniejszej polskiej bloggerce, ale także znajdziecie odpowiedzi na najczęściej zadawane jej pytania,

POLECAM!!!


na pożegnanie muza:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz