Karina

Cześć!
 Dziś pogoda dopisuje więc lecimy nad wodę ;) jutro może jakieś małe zakupy ; > 
Ostatnio dużo myślałam nad tym co dzieje się w świecie mody i próbuje odpowiedzieć sobie na jedno pytanie; Czemu pastelowe kolory tak opanowały wybiegi? 


Pastele tak na prawdę wkroczyły na salony już dawno ale czy ich rozprzestrzenienie się nie było zbyt szybkie? Teraz każda modna kobieta na czasie lubi odziać się w tego rodzaju stroje co powoduje niestety, że idąc ulicą można zobaczyć kobietki odziane tylko i wyłącznie w pastele, co zaczyna robić się po prostu nudne... Mnie tak na prawdę te kolory nigdy do gusty nie przypadły. Lubię wyrazistość i głębie koloru.
Co do  pasteli, chciałabym pokazać wam ostatnią stylizację Kariny


Karina to młoda, aktywna Krakowianka, która modą pasjonuje się wyjątkowo. Na jej blogu można znaleźć wszystkie informacje dotyczące aktualnych trendów i o tym co teraz rządzi u którego projektanta na wybiegu! ;)
W stylizacji przedstawionej na fotografii Karina wykorzystała do stylizacji pastelowe rurki w odcieniu morelowym z ZARY (aktualnie MEGA wyprzedaże, polecam!). To właśnie one wraz ze skórzaną kurtką i torebką z ćwiekami dają tej stylizacji charakter. Jak dla mnie bOmba!! ;) Przy okazji warto także wspomnieć, że Karina ma jedne z najpiękniejszych OMBRE jakie kiedykolwiek widziałam! ;)

Serdecznie polecam wam jej mega ciekawego bloga!!


a teraz uciekam do lektury, gdyż dostałam od przyjaciółki super angielską ksiażkę i mam zamiar ją przeczytać <3 trzymka!! ;*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz