Anna Hairstyle

Hejka:)
Co tam u was? Moje wakacje super, właśnie wróciłam z nad Morza Śródziemnego i było odjazdowo. Chciałam dziś wspomnieć o włosach. Przez nadmierne wysuszenie od słońca moje włosy są pozbawione blasku i wysuszone, więc muszę rozpocząć jakąś kuracje ich dotyczącą. Macie jakieś propozycje? Słyszałam, że odżywcze są płukanki ze skrzypu i jajek ale jeszcze nie próbowałam. Co do włosów, malujecie? Ja niestety tak... Nie jestem z tego zadowolona ale uważam, że nie pasuje mi mój naturalny kolor włosów. Czym malujecie?? Ja używam farby PRO-SALON, którą od długiego czasu zamawiam z allegro. Nie niszczy włosów tak jak inne farby z amoniakiem a kolor utrzymuje się naprawdę długo. Ostatnio malowałam na miedziany burgund i jestem zadowolona:)

Tak a propo włosków dziś chcę polecić wam bloga Anny:

Ania, to młoda uzdolniona fryzjerka, która na swoim blogi zamieszcza informacje na temat swojej codzienności. Ania zawsze dysponuje dobrymi radami a jej blog jest mega ciekawy:) Możecie zobaczyć ją na facebooku, zachęcam do polubienia jej fanpage ;) 
NA fotografii mamy prosty outfit w którym Ania wykorzystała ramoneskę, legginsy i jeansowe trampki. Bardzo luzackie połączenie, proste a jednak urzekające! ;) 



tak na pożegnanie:









4 komentarze:

  1. farbuje i to niestety najtrudniej jak sie da,bo naturalny ciemny brąz zamieniam na blond ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. też kiedyś malowałam na blond, ale zrezygnowałam. Szkoda mi było włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. 27 yr old Environmental Tech Margit Marlor, hailing from La Prairie enjoys watching movies like "Sea Hawk, The" and Pet. Took a trip to Historic Town of Goslar and drives a Bronco. przeskocz to strony

    OdpowiedzUsuń