Feminite

Cześć kochani. Mamy sobotnie, gorące popołudnie, pewnie większość z was leniuchuje teraz nad jeziorkiem ;) zazdroszczę. Ja dopiero co wróciłam z pracy i jem obiadek. Dziś chciałam powiedzieć wam, co myślę o zwiewnych, kolorowych asymetrycznych spódnicach, które są w tym sezonie mega modne oraz polecić kolejny supeer ciekawy blog ;)


Z uwagi na to, iż mamy początek wakacji, spódniczki te są super opcją na każde wyjście, służbowe, prywatne czy po prostu na długi, wieczorny spacer. Dla mnie są zdecydowanym hitem tego roku. Warto też zauważyć, że to właśnie polsy projektanci, tacy jak Maciej Zień zaczęli promować tego typu kiecki, więc mamy się czym pochwalić.

Co do ceny waha się ona między 50zł a nawet 200zł. 
Mogę wam polecić kupno tej sukienki na allegro u zaufanego i pewnego allegrowicza, którym jest Lalastyl u którego cena tej spódnicy to tylko 59zł

Feminite, czyli artystyczna dusza Płocka to młoda, ambitna fotografka, która swoją twórczością zawstydza nawet najbardziej znanych polskich i zagranicznych fotografów. W natłoku twórczej pracy Feminite odnajduje czas na podzielenie się swoimi opiniami na temat różnych trendów a także ukazuje pełne kobiecości stylizacje. Serdecznie polecam tą blogowiczkę, gdzyż obserwując jej bloga długi czas UWAŻAM, ŻE PROWADZI GO NA MEDAL :). Jeżeli chcecie skontaktować się z Feminite możecie znaleźć ja na facebooku :) lub napisać na jej maila feminitesesje@op.pl

W ukazanej na zdjęciu stylizacji Feminite użyła wspomnianej przeze mnie wcześniej asymetrycznej, pastelowej spódnicy z MANGO (serdecznie polecam, zniżki 70%!!) połączonej z delikatnymi koturnami ze sklepu SEQUINSHOES. 
Gorgeous! ;)

Warto wpomnieć, że w SEQUINSHOES na hasło SUMMER01 przysługuje 10 % rabatu!!*

Chciałabym jeszcze podziękować Rosalieeve, która opublikowała na swoim facebooku moją notkę na jej temat! serdecznie dziękuje!! :)

Na dziś to wszystko, życzę miłego weekendu!!


 promocja trwa od 29.06 do 02.07 i nie dotyczy przesyłek za pobraniem 
 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz