Dzień dobry!

Jak się czujecie? Dziś mamy zakończenie roku szkolnego, a ja postanowiłam zacząć prowadzić modowego bloga :). Zastanawiałam się od czego zacząć i stwierdziłam, że w dzisiejszym poście umieszczę opis jednego z bardzo często odwiedzanych przeze mnie blogów :).

Rosalieeve, czyli Ania A. to 18nastoletnia płocczanka prezentująca na swoim blogu modne stylizacje oraz nowinki modowe. Ania jest blogowiczką uprzejmą i miła, która dba o swoich czytelników. Jeżeli chcecie ją o coś spytać, napiszcie na jej formspring i koniecznie polubcie na facebooku :). Na zamieszczonym przeze mnie zdjęciu widzimy połączenie pięknych litów w odcieniu cappuccino z jeansowymi szortami co w wykonaniu Anie prezentuje się znakomicie!!

Warto także wspomnieć, że lity użyte w tej stylizacji zakupione zostały w sklepie internetowym STYLOWE BUTY , który oferuje mnóstwo świetnych i mega wygodnych bucików;) zachęcając was do odwiedzenia tego sklepu wspomnę iż trwa promocja -50% 

Moim numerem jeden są zdecydowanie kolorowe szpilki :)


które możecie znaleźć TUTAJ

Na dziś to już wszystko ;) wpadnę do was jutro a tymczasem polecam wam muze

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz