Moda i fitness ;)

Hej hej hej. Dzisiaj zrobiłam sobie mała przejażdżkę po mieście. Próbowałam znaleźć sobie jakiś fajny toner do moich włosków ale nie ma. Co myślicie o tatuażach? Ja mam dwa i ostatnio w necie znalazłam jeden tak piękny, że od razu się zakochałam. Oto on:
Śliczny, prawda? :)


aaaa! <3 Najpiękniejsze czarne włosy internetu <3 <3 schrupałabym je! 

Czyli to co misie lubią najbardziej. Natalia ma świetne wyczucie stylu i jej stylizacje słyną z perfekcyjności. Kobieca, piękna, młoda i zdolna. Czego chcieć więcej? 


Poza tym, Natalia prowadzi zdrowy tryb życia i regularnie ćwiczy na siłowni już od dwóch lat. Dzięki temu jej piękne, kobiece ciało jest jędrne i utrzymuje swój wspaniały wygląd. Oczywiście do tego wszystkiego dochodzi dieta <klik>. Lubimy blogi modowo sportowe :) 



Natalia jest bloggerką na medal. Mimo ćwiczeń 5 razy w tygodniu ma czas aby obdarowywać nas nowymi pomysłami na stylizacje.  Dodatkowo znajduje czas aby projektować ubrania i szyć je. Należą się jej wielkie brawa za wytrwałość. 

Odwiedzajcie jej bloga, naprawdę warto! POLECAM! POLECAM! POLECAM!



Droga Natalio, życzę ci wytrwałości
w tym co robisz i wiedz, że podziwiam cię.
Jesteś silną i piękną kobietą i tak trzymaj :* 

6 komentarzy:

  1. super blog i tatuaż przepiękny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli już mowa o modzie, to czy swoje codzienne stylizacje uzupełniacie dodatkami? Natknęłam się ostatnio na sklep internetowy z okularami Ray Ban, https://www.twojesoczewki.com/104-okulary-przeciwsloneczne-ray-ban i poważnie zastanawiam się nad tym, czy nie dokonać zakupu jednej z par.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli chodzi o modę, to warto również poruszać tematy mody męskiej, ponieważ mężczyźni bardzo często szukają jakiś możliwości dla siebie. Można wejść np. na stronę https://butymodne.pl/sport-inna-marka-c3919.p129.html aby sprawdzić, jakie buty sportowe są akurat modne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Kobiety muszą dbać o siebie nie tylko za pomocą makijażu i zabiegów kosmetycznych, ale też o figurę i zdrowie. Tak trzymać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię się bawić modą, dlatego cieszę się, że tutaj https://moodo.pl/ wpadłam. Mogę się najróżniejszymi produktami zainspirować, a one same w sobie też nie są drogie, stąd mogę je dla siebie kupić. To mi naprawdę bardzo odpowiada.

    OdpowiedzUsuń