Marcelkaaa ;)

Hej, jednak jestem dziś jeszcze. Byłam dziś z koleżanką w ciuchlandzie i znalazłam przecudna sukienkę asymetryczną za jedyne 18 zł! Jest piękna, ma śliczny karmelowy kolor i jestem z niej zadowolona. Ogólnie dzień minął mi dobrze. Byłam w urzędzie i u ubezpieczyciela no i moja Micra jest zdrowiutka :) chociaz zastanawiałam się czy nie wymienić jej na Volkswagena, np takiego:
Uważam, że ten garbusik jest mega kobiecy i wygląda prześlicznie. No ale wpierw muszę pozbyć się Micry, do której jestem już bardzo przyzwyczajona... Muszę to poważnie przemyśleć.

Marcelka, czyli Maria S. to bloggerka, której blog jest wyjątkowy. Marcelka wkłada w niego tyle serca <3, dba o swoich fanów i zawsze dokładnie wykonuje narzucone sobie zadania. Pokazuje, że zależy jej na tym co robi co daje jej blogowi magicznego uroku. Na jej blogu znajdziemy różnorodne stylizacje, recenzje, makijaże i DIY(zrób to sama). Blog jest świetny, ukazuje,że w cale nie trzeba kupować markowych ciuchów za kupe kasy aby tworzyć ciekawe stroje. Marcela znajduje super ciuszki w SH i nie wstydzi się tego pokazywać. 

Meeega plus+
Zapraszam serdecznie do odwiedzenia jej 





oraz



życzę dobrej  nocki :*

1 komentarz:

  1. Dzięki za namiar, właśnie odpaliłam sobie jej bloga. Mam nadzieję, że jest tak ciekawy, jak piszesz i wciąż aktualizowany, bo nie lubię czytać porzuconych blogów. Może nauczę się czegoś ciekawego od Marcelinki.

    OdpowiedzUsuń