Marchewkowa ;)

Cześć.
 Jest meega gorąco :) jestem tak opalona, że aż sama siebie nie poznaje. Czuje także, że moja skóra zaczyna wysychać. Czy uważacie, że kosmetyki Neutrogeny są dobre? Koleżanka poleciła mi je, ale nie jestem bardzo przekonana. Czytałam wiele opinii i prawdopodobnie, skuteczny jest balsam głęboko nawilżający. Ale może się przekonam! ;)


Dzisiaj polecam bloga Marchewkowej
Nasza Marcheweczka, to wrocławianka, która bloga prowadzi od roku 2009. Marchewka pasjonuje się krawiectwem i na jej inspirującym blogu możemy zobaczyć jej autorskie dzieła i projekty, które są mega oryginalne; eleganckie, kobiece. Po prostu piękne :) 


Zerknijcie na jej tweetera;) i facebooka no i oczywiście klikamy, że to lubimy ;) 

Zyczę wam miłego dnia :*
Szybka nuta i spadam :* 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz